Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Most na silnici I/11
Jedlička, Martin ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Práce se zabývá přemostěním přes potok Neborůvka a přilehlé údolí. Tento most je součástí přeložky silnice I. třídy I/11. Byly vypracovány tři předběžné trámové varianty řešení. K dalšímu výpočtu byla zvolena dvoutrámová varianta. K této variantě byl zhotoven statický posudek v souladu s evropskými normami. Byl zde také zohledněn vliv postupné výstavby. Konstrukce bude betonována na pevné skruži. Pro výpočet byl použit program Midas Civil a Dlubal RSTAB. Dále byla zpracována výkresová dokumentace této varianty spolu s postupem výstavby a vizualizací.
Návrh předpjatého mostu na R1 u Nitry
Komárková, Petra ; Nováček, Jan (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Abstrakt Tato diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu na R1 u Nitry, přemosťující řeku Nitru. Jsou navrženy tři varianty řešení, z nichž je právě jedna vybrána a detailněji rozpracována. Jedná se o tříkomorový nosník z předpjatého betonu, postupně budovaného technologií letmé betonáže. Ve statické analýze je uvažováno s vlivem postupné výstavby. Most je posouzen podle evropských norem. Posouzeny byly mezní stavy pro dočasní i trvalé návrhové situace. Součástí diplomové práce jsou přehledné výkresy, znázornění stavebního postupu a schémata předpínací a betonářské výztuže.
Předpjatý dálniční most
Blaha, Martin ; Diviš, Dalibor (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem spojité předpjaté mostní konstrukce převádějící dálnici D56 na obchvatu města Frýdek-Místek. Most přemosťuje místní vodoteč řeku Olešná, ulice Příborská a silnice II/473. Byly navrženy tři studie, z nichž byla vybrána a podrobně zpracována varianta dvoutrámové spojité předpjaté monolitické desky. Statický model a výpočet jeho vnitřních sil probíhalo v programu SCIA Engineer 20.0. Výpočet je proveden podle platných norem, mezních stavů, která zahrnuje i vlivy výstavby. Práce obsahuje i podrobnou výkresovou dokumentaci.
Estakáda na silnici I/57
Paleček, Vladimír ; Řehulka, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Cíl diplomové práce je návrh spojité mostní konstrukce o pěti polích ve směru Město Albrechtice – Opava. Most překonává místní komunikaci a železniční trať a je součástí obchvatu Města Albrechtice. Ze tří navržených variant byla k podrobnému řešení vybrána dodatečně předpjatá dvoutrámová konstrukce a ta je posouzena dle mezních stavů a zahrnuje i vlivy postupné výstavby. Dále je vypracována podrobná výkresová dokumentace.
Město místo továrny
Vaculovičová, Vanda ; Sátora, Josef (oponent) ; Kopáčik, Gabriel (vedoucí práce)
Architektonicko-urbanistický návrh na přestavbu části Starého Brna (bývalého areálu firmy Kras a okolních ploch) vychází ze stávající struktury Starého Brna a principů kompaktního města (míchání funkcí > polyfunkční domy, vymezení soukromých a veřejných prostor,vyšší hustota zástavby …). Práce se skládá z více částí: urbanistické studie, návrhu dopravního řešení nábřeží Svratky a studie polyfunkčního bloku na nábřeží. Důležitá je idea zklidnění nábřeží Svratky (ukrytí dopravy do navrženého tunelu a tím zrušení bariéry mezi městem a řekou), díky které dojde k zatraktivnění lokality a vzniku prostoru pro sport, rekreaci a odpolední procházky. Na nábřeží stojí polyfunkční blok pod kterým společné podzemní garáže, které postaví silný investor/město. Po jejich dokončení bude pozemek nad garážemi rozdělen na několik parcel a ty budou dlouhodobě pronajmuty různým investorům, kteří si na nich postaví budovy podle svých potřeb. Na parcelách nad garážemi je možnost postupné výstavby. V projektu je zpracované jedna z možných variant. Jednotlivé budovy jsou řešeny v měřítku 1:200.
Návrh silničního mostu
Vašina, Michal ; Řehulka, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné konstrukce silničního mostu přes řeku Opavu a její inundační území. Jsou vypracovány a porovnány tři varianty přemostění. K podrobnému zpracování byla vybrána varianta dvoutrámového mostu o osmi polích celkové délky tři sta metrů. Model konstrukce byl vytvořen ve výpočetním programu Midas Civil a SCIA Engineer. První model je 3D prutový, roštový a zahrnuje časově závislou analýzu postupné výstavby. Druhý model je deskostěnový. Součástí práce je statický výpočet a výkresová dokumentace dispozice a armování mostu. Návrh a posouzení je provedeno podle platných evropských norem.
Návrh předpjatého mostu na silnici I/38
Valent, Matej ; Nováček, Jan (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá návrhom dodatočne predpätej a pôdorysne zakrivenej mostnej konštrukcie na ceste 1.triedy. Most sa nachádza na novovznikajúcom juhovýchodnom obchvate pri českom meste Havlíčkův Brod. Boli navrhnuté tri varianty riešenia hlavnej nosnej konštrukcie, z ktorých bol vybraný komorový prierez zo sklonenými krajnými stenami. Celkové rozpätie mostu, s dĺžkou 273,0m, bolo rozdelené na 7 polí. Súčasťou práce je aj návrh postupnej výstavby konštrukcie. Bolo vykonané posúdenie na medzný stav únosnosti a použiteľnosti. K práci je vyhotovená vizualizácia a výkresová dokumentácia.
Návrh betonové konstrukce hotelu Letná v Praze
Koníček, Jakub ; Nováček, Jan (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce obsahuje návrh vybraných prvků nosné konstrukce kongresového hotelu Letná. Práce se zabývá zejména návrhem přes 20 m dlouhé šestipodlažní vykonzolované části hotelu, která vychází z hmoty budovy nad vjezdové portály tunelového komplexu Blanka. Specifikem celého projektu je navíc nutnost realizovat celou výstavby zmíněné části bez dotyku země. Zadaný problém byl vyřešen primárně za pomocí dvou dvojit až 3 m vysokých předpjatých betonových nosníků. Jedna dvojice nosníků je navržena nad střešní rovinou a druhá pod rovinou prvního podlaží v konzole. Tahové síly vyvolané ve svislých podporách jsou přeneseny předpjatými sloupy a za pomocí stěn. Výstavba bez dotyku země je v návrhu zajištěna pomocí zavěšování na dočasné závěsy. V rámci práce byl řešen hlavní nosník konzoly H1, D1, železobetonové desky daných úrovní tvořící přírubu T průřezu hlavních nosníků, roznášecí stěny, příčné stěny pod přísnými rámy s hlavními nosníky a příslušné sloupy. K řešení této sloýité na fázích výstavby závislé úlohy bylo využito programů SCIA Engeneer 22.0, Idea StatiCa Beam22.0, Idea StatiCa Detail 22.0, PTC MathCad Prime 8, a MS Office 360 Excel 2022.
Předpjatý dálniční most
Blaha, Martin ; Diviš, Dalibor (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem spojité předpjaté mostní konstrukce převádějící dálnici D56 na obchvatu města Frýdek-Místek. Most přemosťuje místní vodoteč řeku Olešná, ulice Příborská a silnice II/473. Byly navrženy tři studie, z nichž byla vybrána a podrobně zpracována varianta dvoutrámové spojité předpjaté monolitické desky. Statický model a výpočet jeho vnitřních sil probíhalo v programu SCIA Engineer 20.0. Výpočet je proveden podle platných norem, mezních stavů, která zahrnuje i vlivy výstavby. Práce obsahuje i podrobnou výkresovou dokumentaci.
Estakáda na silnici I/57
Paleček, Vladimír ; Řehulka, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Cíl diplomové práce je návrh spojité mostní konstrukce o pěti polích ve směru Město Albrechtice – Opava. Most překonává místní komunikaci a železniční trať a je součástí obchvatu Města Albrechtice. Ze tří navržených variant byla k podrobnému řešení vybrána dodatečně předpjatá dvoutrámová konstrukce a ta je posouzena dle mezních stavů a zahrnuje i vlivy postupné výstavby. Dále je vypracována podrobná výkresová dokumentace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.